۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶

آزادیخواه خطاب به پزشکیان:

۳۲ سال کشور در اختیارتان بود برای آب مردم سیستان کاری نکردید!

۳۲ سال کشور در اختیارتان بود برای آب مردم سیستان کاری نکردید!

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: آقای پزشکیان، دولت و تمام ظرفیت این کشور 32 سال در اختیار کارگزاران و اصلاح طلبان بود. آن زمان به فکر آب سیستان و بلوچستان نبودید؟

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در اخطار اصول ۹۳ و ۱۲۱ قانون اساسی گفت: در مجلس دهم فریاد می زدیم یک اخطار را بیان کنیم اما آقای پزشکیان اجازه نمیدادند. انتظار داشتیم حداقل یکی از اعضای هیئت رئیسه به اظهارات ایشان تذکر دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه مجلس بدون شورای نگهبان اعتبار قانونی ندارد، تصریح کرد: اگر امروز حق سخن گفتن داریم و می توانیم هر سخنی را چه حق و چه باطل به زبان بیاوریم و از حقوق ملت دفاع کنیم از طریق شورای نگهبان است.

وی با بیان اینکه خدا نکند مسئولان یک کشور قوانین آن را قبول نداشته باشند، اظهار داشت: دولت و تمام ظرفیت این کشور ۳۲ سال در اختیار کارگزاران و اصلاح طلبان بود. آن زمان به فکر آب سیستان و بلوچستان نبودید؟

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: امروز برای مردم مهم نیست کاندیداهای نهایی اصلاح طلب هستند یا اصول گرا. نگرانی مردم از سفره خالی شان است. مردم از صفوف مرغ ناراضی هستند. کشاورزان نگران محصولات کشاورزی شان هستند که در مزارع در حال گندیدن است. مردم از معدوم شدن جوجه های یک روزه ناراحت هستند. چرا آقایان در آن زمان از مردم صحبت نکردند؟

کد خبر 5224643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      0 0
      آفرین بشما